Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ κ. ΜΑΝΙΤΣΑΡΗ Α. ΣΤΙΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΦ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Αγαπητοί συνάδελφοι,
  Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας γνωστοποιήσω, με αυτό το μήνυμα, την πρόθεσή μου να θέσω εκ νέου υποψηφιότητα για τη θέση του προέδρου στις προσεχείς εκλογές του Τμήματός μας.
Προσδοκώ, βασιζόμενος στη δική σας υποστήριξη, σε μια νέα θητεία που θα μου δώσει τη δυνατότητα να ολοκληρώσω το έργο ανασυγκρότησης και εκσυγχρονισμού του Τμήματος, σύμφωνα με τον κατατεθέντα Αναπτυξιακό Προγραμματισμό και το σχετικό κανονιστικό και νομοθετικό πλαίσιο. 
  Έχοντας διαμορφώσει μια ολοκληρωμένη και σε βάθος εικόνα των προβλημάτων και αναγκών του Τμήματος, ως αποτέλεσμα της πολύχρονης συμμετοχής μου στις σχετικές διαδικασίες είτε ως απλό μέλος ΔΕΠ είτε από διοικητικές θέσεις, αποτελεί βασικό στόχο μου η ομαλή και αποδοτική λειτουργία των υπηρεσιών και των οργάνων του Τμήματος. Στην προσπάθειά μου αυτή, θα είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα να σας έχω αρωγούς.
  Α. Μανιτσάρης
14/062010

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου